שיחות זום – "נפגשים" מבלי להיפגש

תקופת הקורונה שנכפתה עלינו, אזרחי העולם, הינה מהמאתגרות ביותר שידענו, הן מהבחינה האישית-משפחתית והן כעובדים ובעלי עסקים.

אם בכל זאת נתעקש לחפש יתרונות גם בתקופה לא קלה זו, נוכל למנות את ההכרות שכולנו (בדגש על "כולנו") רכשנו עם האפשרויות שמאפשרות פלטפורמות צ'אטים קבוצתיים בכלל, ובראשן: אפליקציית Zoom. האפליקציה אפשרה לנו "להיפגש" ללא סיכון עם משפחה, חברים ומכרים, כמו גם לרכוש ידע, להרחיב עניין וללמוד ב"מפגשים" וירטואליים, סמינרים, מפגשי נטוורקינג, הרצאות ועוד.

נשאלת השאלות: מהם היתרונות של אפליקציית ZOOM ודומיה? וכיצד ואיך ניתן לרתום ידע וניסיון זה שרכשנו ולרתום אותו לתחום העסקי, כדי להפיק ממנו את המיטב "ליום שאחרי הקורונה"?

יתרונות השימוש בזום בהקשר של קביעת פגישות עסקיות

היתרונות בשימוש באפליקציית ZOOM לנו כאנשים פרטיים, אם כך, הינם ברורים.

לגבי התחום העסקי ניתן להצביע על כמה וכמה יתרונות שתאפשר לנו אפליקציית ZOOM. כמובן שכבר כיום ישנן חברות וארגונים הנעזרים בה לקיים ישיבות צוות ו"פגישות וירטואליות" למשל עם משקיעים מחו"ל, ספקים וכו. בד"כ נעזרים באפליקציה חברות הייטק, שרוצות לשמר על הקשרים עם חטיבות ומחלקות שלהן באתרים שונים בעולם.

אין ספק שגם שימוש זה יתרחב מעתה לגופים ועסקים רבים נוספים, לווא דווקא בתחום ההייטק, כיוון שהיתרונות של השימוש ונוחות השימוש בו כבר הוכחו לכל.

אחד האתגרים הבולטים בתחום העסקי הנו ביצוע טלמיטינג, כלומר ביצוע "שיחות קרות" טלפוניות לצורך קביעת פגישות עסקיות עם לקוחות פוטנציאליים.

כאן ניתן "לרתום" את יתרונותיה של אפליקציית ZOOM לצורך קביעת פגישות עסקיות, ובראש ובראשונה: יתרון עצום של חיסכון בזמן.

אין צורך יותר לבזבז שעות רבות בכבישים ובפקקים ולבזבז לעיתים ימי עבודה שלמים. כאשר הפגישות הן וירטואליות ישנו חיסכון עצום בזמן יקר זה, לשני הצדדים ואף יותר המשתתפים ב"פגישה".

מעבר לכך, קיום של פגישה עסקית עם לקוח פוטנציאלי באפליקציית ZOOM משמעותה גם חיסכון כספי ניכר: אין תשלום על דלק, חנייה, כבישי אגרה וכו.

בנוסף, "אחוזי ההמרה" בשיחות הטלמיטינג לצורך קביעת פגישות עסקיות ב"זום" גבוהים יותר מאחוזי ההמרה לצורך קביעת פגישות פיסיות. בקביעת פגישה עסקית "פיסית" רמת המחויבות של הלקוח האפשרי הינה גבוהה מאד, לעומת רמת מחויבות נמוכה יותר שיש בקביעת פגישה עסקית בזום, שפחות "מחייבת" הן הלקוח הפוטנציאלי והן את נציג המכירות שאמור להיות בפגישה.

יתרון עצום נוסף הוא שבאפליקציית ZOOM ניתן לשתף מצגות, נתונים, שקפים וכו. – מה שמאתגר מאד לעשות בפגישה פיסית.

מעבר לכך: ניתן גם להקליט בקלות את הפגישה, כולל כמובן החלק של המצגת העסקית, וכך נשאר אצל הלקוח הפוטנציאלי מידע שיווקי רב ערך, שמהווה בסיס להמשך הקשר והמו"מ העתידי עם נציג החברה שעמו הוא "נפגש".

האפשרות למספר משתתפים רב בשימוש באפליקציית ZOOM הנו עוד יתרון, כאשר ניתן לקבוע עם מספר "פונקציות" בארגון את הפגישה הווירטואלית יחד עם נציג החברה. בכך גובר משמעותית הסיכוי לסגירה חיובית של העסקה, בזכות העובדה שכל "מקבלי ההחלטות" בארגון "נמצאים" בפגישה.

לשם הדוגמא: בפגישה שמטרתה לקדם מכירת תוכנת ניהול "רצפת ייצור" בחברה תעשייתית, יכול להשתתף הן מנהל המפעל, המנכ"ל, מנהל הכספים ואחראי מערכות המידע בחברה- מה שיגדיל משמעותית את סיכוי מכר התוכנה, ויקצר מאד את זמני המו"מ לעסקה.

אימוץ החדשנות של אפליקציית ZOOM ע"י חברות הטלמיטינג "מחוץ לקופסה"

ברוב המקרים, חברות וארגונים נעזרים בחברות טלמיטינג המומחיות לתחום קביעת פגישות עסקיות לתחום המוסדי (B2B).

חברת הטלמיטינג שלנו "הרימה את הכפפה"  והחליטה לתרגם את היתרונות של השימוש באפליקציית ZOOM לתחום תאום הפגישות העסקיות עם לקוחות פוטנציאליים לחברות ועסקים שהינם לקוחותיה.

אנו מאמינים שחדשנות זו עשויה להביא למהפכה ממש בתחום העסקי, לייעל את עבודת סוכני השטח, מנהלי מכירות ושיווק ומנכ"לים של עסקים קטנים ובינוניים, כמו גם למנף ליותר מכירות וליותר לקוחות עסקיים חדשים לרווחת אותם חברות ועסקים.

לפרטים, ייעוץ ומידע נוסף, התקשרו 09-7401987 או  054-6811426

קביעת פגישות עסקיות ב-ZOOM ע"י חברת טלמיטינג
קביעת פגישות עסקיות ב-ZOOM ע"י חברת טלמיטינג

 

סגירת תפריט