לידים איכותיים ולידים חמים – לעומת לידים קרים

מי בכלל צריך לידים לעסקים? האמת? כמעט כל בעלי העסקים צריכים ומעוניינים בקבלת לידים איכותיים לעסק שלהם, כדי להפוך חלק מהם ללקוחות ולעסקאות!

הדבר נכון הן לעסקים הפונים לקהל לקוחות פרטיים (b2c) והן ללקוחות הפונים לקהל לקוחות עסקי (b2b).

פנייה טלפונית או השארת פרטי לקוח פוטנציאלי המתעניין באופן ישיר בשירותי או מוצרי החברה הספציפית מוגדר  כ"ליד איכותי" או "ליד חם" שסיכויי סגירתו לעסקה טובים, וזאת לעומת השגת "ליד קר" של לקוח אפשרי שמופיע ברשימת תפוצה כלשהיא או בדאטה מסוימת של לקוחות פוטנציאליים למוצרי או שירותי העסק, שסיכויי סגירת העסקה עמו הנם נמוכים הרבה יותר.

הדרכים המקובלות להשגת לידים לעסקים

רוב בעלי העסקים מכירים את השיטות הקונבנציונליות להשגת לידים לעסקים שלהם: ע"י קידום ממומן בגוגל, בפייסבוק  ובאינסטגרם, ע"י קידום אורגני (SEO) במנוע החיפוש גוגל, וכן ע"י שיווק אורגני ברשתות חברתיות בדרך של  בניית קהל אוהדים רלוונטי.

אין לזלזל כלל בשיטות שיווק אלו. לעסקים רבים הן מהוות את עיקר "הצינור" שממנו מגיעים הלידים האיכותיים ברובם הגדול לעסק, לידים שחלקם מתורגמים לעסקאות מכירה על-בסיס שוטף.

לעומת זאת, בתחומים רבים ומגוונים, בעיקר בתחום העסקים המשווקים לעסקים (b2b) שיטות אלו אינן מצליחות לספק מספיק לידים איכותיים ו"חמים" לאותם עסקים.

הסיבות לכך הנן סיבות מגוונות: תחרות גבוהה מאד הקיימת בענף שבו פועל העסק (למשל: בתחום שירותי "ענן" או תחום שירותי ניקיון למשרדים), קהל לקוחות מאד נישתי ומצומצם (למשל: הספקת תוכנה ספציפית למפעלי כרסום מכני, או הספקת תוכנה לניהול חדרי מחשב גדולים), וכן מוצרים או שירותים חדשים בשוק, שבהן קהל הלקוחות האפשרי עדיין אינו מכיר את המוצרים או השירותים החדשים ויתרונותיהם.

אותם עסקים יכולים להיעזר אמנם בשיטות הרגילות להספקת לידים, אולם סביר להניח שאחוז ההיענות וכן אחוזי "הסגירה" יהיו נמוכים מאד.

השיטה "הסודית" להספקת לידים חמים ללקוחות אלו

לאותם עסקים עומדת שיטה ייחודית להספקת לידים חמים והחשוב יותר: לידים איכותיים, שרובם יובילו גם לקביעת פגישות רלוונטיות פרונטליות או בזום, הגשת הצעות מחיר וסיכויים טובים לסגירת העסקאות.

השיטה היא פנייה ישירה לקהל הלקוחות הרלוונטי לעסק, ע"י טלמיטינג.

בשיטת הטלמיטינג לעסקים נעשית פנייה טלפונית יזומה, וזאת תוך שימוש בדאטה רלוונטית ואיכותית, לפונקציות מקבלי ההחלטות הרלוונטיים באותם החברות, העסקים או הארגונים המהווים קהל המטרה של העסק.

חברת טלמיטינג איכותית, תדע הן לספק דאטות איכותיות לביצוע הטלמיטינג (שיאושרו ע"י הלקוח), הן לספק איש.ת טלמיטינג אישי ומקצועי.ת לניהול הפרויקט, הן תדע ליצור "תסריט שיחה" איכותי, להכין חומר שיווקי לשליחה ללקוחות מתעניינים (לאחר ביצוע השיחות עמם), והן לספק דאטה מטויבת ומלאה להמשך המגעים השיווקיים עם הלקוחות האפשריים.

פעילות טלמיטינג אינה מתאימה לכל עסק, אך עסקים רבים, וביחוד הרוצים עסקים מ"הפרופיל" שנסקר לעיל, נהנים ע"י השימוש בטלמיטינג בהספקה יומיומית שוטפת של לידים חמים מאד, של עסקים חברות וארגונים שגילו עניין בשירותי העסק והרוצים "לעבור לשלב הבא" עמם, בדרך לסגירת העסקה.

לפרטים ומידע נוסף על טלמיטינג להשגת לידים לעסקים, התקשרו 09-7401987 או  054-6811426

הסוד להשגת לידים איכותיים לעסקים
הסוד להשגת לידים איכותיים לעסקים