כיצד יכול שירות טלמיטינג לסוכני מכירות, כלומר: תיאום פגישות על ידי חברת טלמיטינג חיצונית לעסק לייעל את העבודה של סוכני מכירות שטח ולהגדיל משמעותית את סגירת העסקאות עם לקוחות חדשים?

בתהליך החשיבה המוקדש לפיתוח שיטות מכירה יעילות וטכניקות להגדלת מאגר הלקוחות, יש נטייה לשכוח או להתעלם מאחד הגורמים המעכבים אשר מתסכלים כמעט כל סוכן מכירות העובד בשטח.

הכוונה היא לזמן הרב המוקדש לשיחות עם לקוחות פוטנציאליים, במטרה לקבוע פגישות או ליצור עניין ראשוני במוצרים או בשירותים של העסק.

ביצוע השיחות הללו (במקרה הטוב כשהוא מתקיים בכלל..) נעשה במקרים רבים בלחץ ובאמצע יום העבודה, כלומר: במועד הכי פחות נוח, לעיתים כאשר הסוכן עסוק בנהיגה, בהתארגנות לפגישה הבאה וכך הלאה.

ומתי יש לו זמן לבצע "פולואו אפ" לשיחות? הרי לא תמיד משיגים הנמען, ולעיתים צריך לבצע כמה שיחות עד שנוצרת "שיחה איכותית" עם הלקוח הפוטנציאלי.

אבל גם כאשר סוכן המכירות פנוי לבצע השיחות, נשאלת השאלה: האם אין שימוש יעיל יותר לזמן שלו? והאם הוא עצמו יעיל ומקצועי בכלל בביצוע "שיחות קרות" אלו?

מי אחראי אצלכם לקביעת פגישות עסקיות?

בין הכישורים החיוניים של כל איש מכירות ובמיוחד סוכני מכירות בשטח, ניתן למנות כושר שכנוע, ניהול מו"מ, אדיבות ויעילות, כאשר כל אלו נמדדים בדרך כלל על פי ההצלחה בשטח – כמה עסקאות נסגרו על ידי אותו סוכן במהלך החודש האחרון או השנה החולפת.

בעוד שתכונות אופי אישיות כמו אדיבות ומקצועיות אלו נתונים שקל לבדוק, יעילות היא מדד שונה לחלוטין מכיוון שהיא תלויה בגורמים רבים ולא רק בסוכן עצמו.

איך אתם כמנהלי או בעלי חברה, יכולים לשפר את יעילות עבודתו של סוכן מכירות בשטח? יש מספר דרכים לעשות זאת, אחת מהן היא לבחון כלים טכנולוגיים מתקדמים שיאפשרו לו לנתב בצורה נכונה את זמן העבודה לצורך המשימה אליה הוא הוכשר: מכירות.

האם ידעתם שאחוז ניכר מעבודתו של סוכן מכירות שטח מוקדש לצורך ניסיונות לאיתור לקוחות בטלפון, לביצוע שיחה ראשונית ("שיחה קרה") להצגת המוצר או השירות ולניסיון לתיאום פגישות?

האם שאלתם את עצמכם כמה זמן הוא "מבזבז" על שיחות לדחייה או ביטול פגישות מצד הלקוח וכמה זמן הוא העביר בשיחות ללקוחות פוטנציאלים שהתגלו כלא רלבנטיים?

את כל הזמן הזה הוא יכול לנצל לטובת ניהול מו"מ וסגירת עסקאות שיניבו לכם רווחים גבוהים יותר. כיצד? באמצעות שירות קביעת פגישות עסקיות על ידי חברת טלמיטינג איכותית ומקצועית.

הכירו את שירות טלמיטינג לסוכני מכירות שטח

בקצרה: שירות טלמיטינג לסוכני מכירות שטח נועד למנוע בזבוז זמן של העובדים על פעולות אדמיניסטרציה שאינן קשורות למכירה ולסגירת עסקאות.

השירות מפנה את הסוכן להתעסק נטו בניהול מו"מ וסגירת עסקאות, כאשר את כל האדמיניסטרציה הכרוכה בכך, כולל תיאום פגישות ומענה לשיחות, מתבצע ע"י חברה חיצונית שזו מומחיותה כבר שנים רבות.

השירות מאפשר ניהול יומן של כל סוכן, כולל ביטול ודחיית פגישות, קביעת פגישות חדשות, איתור לקוחות פוטנציאלים ואם תרצו גם שירותים נוספים כגון מתן מידע ראשוני על אודות העסקה, ביצוע מעקב אחר התקדמות הפגישות, דיוור שיווקי (בהמשך לשיחות), ביצוע "פולואו אפ" להצעות מחיר יוצאות, ואפילו החזרת לקוחות עבר לפעילות שוטפת ופעולות נוספות לשימור לקוחות.

השיחות נעשות על ידי נציגים טלפוניים שעברו הכשרה ויודעים לענות בצורה אדיבה, סבלנית ומקצועית לכל לקוח, בהתאם לפרופיל העסק והמוצר שאתם מציעים. כמו כן, כל המידע מנוהל בצורה מסודרת ומועבר אליכם בדוחות שוטפים כדי שתוכלו לעקוב אחר הביצועים.

היתרונות של טלמיטינג לסוכני מכירות שטח

שירות של טלמיטינג לסוכני מכירות שטח חוסך במשאב היקר ביותר לכל עסק: זמן. הסוכנים יוכלו לבצע יותר עסקאות במהלך שעות העבודה, מכיוון ששאר המשימות כמתואר לעיל מועברות לחברה חיצונית.

מלבד ייעול משמעותי בניהול הזמן של הסוכן, לשירות טלמיטינג חיצוני  יש יתרונות נוספים.

היתרון המשמעותי ביותר זו הרמה המקצועית של מוקד השירות שמפעילה החברה אותה בחרתם לשכור. המקצועיות באה לידי ביטוי בניסוח משותף של פרוטוקול שיחה למגוון תרחישים והצגה ראשונית של השירות או המוצר על הצד הטוב ביותר, כולל בתחום המאתגר של "התגברות על התנגדויות" מצד הלקוחות הפוטנציאליים שאליהן פונה חברת הטלמיטינג בשמכם ועבורכם.

דמיינו את עצמכם רגע מן הצד השני, כלקוחות אפשריים , אשר מתקשרים אליהם להציג מוצר או שירות ומהצד השני של הטלפון אתם שומעים איש מכירות אשר נמצא כרגע בנהיגה או בדרכים ואתם שומעים את רעשי הרחוב ברקע. לא ממש מקצועי, נכון?

לעומת זאת, דמיינו תרחיש אחר, בו מתקשר נציג מקצועי רגוע, שאינו לחוץ בזמן או נמצא באמצע מטלה אחרת.

באיזה תרחיש משני הנ"ל תקבלו רושם חיובי ומקצועי יותר? התשובה ברורה. שירות טלמיטינג לעסקים משפר באופן משמעותי את הרושם הראשוני על חברתכם או עסקיכם כבר מהשיחה הראשונה.

שני יתרונות נוספים זו היכולת לתת מענה בזמינות גבוהה ואפשרות לבצע מעקב וניתוח נתונים בהתבסס על דוח שהחברה מפיקה עבורכם, על פי החתכים שאתם תבחרו.

אז איך מתקדמים? פונים לחברת טלמיטינג מקצועית ומובילה בתחום טלמיטינג לסוכני מכירות ולקביעת פגישות עסקיות לסוכני מכירות ובוחרים בחבילת השירות המתאימה ביותר עבורכם.

לפרטים, ייעוץ ומידע נוסף, התקשרו 09-7401987 או  054-6811426

טלמיטינג לסוכני מכירות
טלמיטינג לסוכני מכירות ע"י חברה שזו מומחיותה- הזנקה באפקטיביות ובמכירות!