טלמרקטינג לעסקים – מהפעולות השנואות בשיווק ובמכירות

ביצוע טלמרקטינג לעסקים וכן טלמיטינג נמצאו במחקרים שנערכו בקרב בעלי עסקים קטנים ובינוניים כפעולה השנייה השנואה ביותר עליהם (אחרי ביצוע הנה"ח לעסק)! נתון מפתיע?

הסיבות לכך משלבות סיבות "אובייקטיביות" (למשל: חוסר זמן), וגם (ואולי בעיקר) סיבות "פסיכולוגיות", למשל: הרגשה לא נעימה ב"שידול" לקוחות אפשריים "לקנות" את המוצר או השירות.

אז מה האלטרנטיבה עבור בעלי עסקים קטנים? התשובה כמובן: הוצאת חלקים מרכזיים של השיווק למיקור חוץ. כמובן שבאלטרנטיבה זו גלומות גם חסרונות: עלויות השירותים, בחירת הספקים האיכותיים שאכן יתנו שירות מעולה וכספם לא יתבזבז לריק, וכן הפחתת השליטה של בעל העסק בתהליך.

מהצד השני קיימות לפחות 5 סיבות מדוע כן כדאי לבעלי עסקים קטנים להוציא שירותי שיווק אלו ואחרים לחברות המתמחות בכך:

1. חיסכון עצום בזמן בביצוע טלמרקטינג לעסקים או טלמיטינג

ביצוע טלמרקטינג וטלמיטינג גוזל שעות רבות, ומחייב ביצוע קפדני של "פולואו אפ". אם ניקח למשל בעל עסק קטן בתחום שיווק מדים למגזר העסקי, זמנו יקר: ביצוע היבוא, ההנה"ח, ההספקה, ההזמנות, ההחזרות וכו. וממש אין לו הזמן לפנות באופן סיסטמתי ומסודר ללקוחות עסקיים חדשים.

2 . ידע, מקצועיות וניסיון חיובי רב בביצוע שיווק טלפוני טלמרקטינג לעסקים

לחברות טלמרקטינג וחברות טלמיטינג יש את הידע המצטבר, הניסיון המקצועי והמקצועיות בביצוע תחום התמחותן, מה שברוב המקרים אין אצל בעלי עסקים קטנים.

השילוב של חוסר הידע והמקצועיות בפנייה עם חוסר הזמן המספק בעסק לביצוע פעולות שיווק טלפוני זה שעליו דיברנו בסעיף הקודם הינו "שילוב קטלני" שסביר להניח שיגרום מהר מאד לבעל העסק לנטוש את ביצוע הטלמרקטינג או הטלמיטינג הכה חשוב לעסק שלו.

3 . "פוקוס" ומיקוד שיש לחברות טלמרקטינג וחברות טלמיטינג

חברת טלמרקטינג לעסקים וכן חברת טלמיטינג איכותית יכולות להקנות "פוקוס" באסטרטגיה העסקית הטובה ביותר עבורך.

למשל: אם אתה לא בטוח האם פנייה בטלמרקטינג עם מוצר א' לפלח שוק X תביא לתוצאות עסקיות טובות- מהר מאד "תתקבל התשובה" בשטח ע"י פעילות החברה המקצועית ותוכל תמיד לבצע מיקוד מדויק יותר של האסטרטגיה העסקית שלך בעזרת החברות המקצועיות לכך.

4 . כוח אדם מתאים ומקצועי לביצוע טלמרקטינג שיווק טלפוני וטלמיטינג

בעסקים קטנים, להבדיל מעסקים גדולים, אין "פונקציות" מיותרות. בדרך כלל בעל העסק עובד לבדו, או שבמקרה הטוב הוא מעסיק כמה עובדים שתפקידם מוגדר וסטטי, כגון מנהלת חשבונות, נהג, מחסנאי וכו. כך שאין לו מי שייבצע באופן מקצועי, מסודר רציף ויומיומי את עבודת הטלמרקטינג או הטלמיטינג.

גיוס פונקציה "לתוך העסק" לצורך כך הינה אפשרית כמובן, אולם היא מחייבת הוצאה כספית גבוהה מאד בהעסקה ישירה, הוצאות ניהול והתעסקות בכך, הקצאת מקום מתאים, וכמובן הסתכנות בגיוס של עובד שאינו מתאים ושייפלט מהתפקיד לאחר תקופה קצרה, על כל המשמעויות הכספיות של אובדן משאבי הגיוס וההכשרה הקשורים לכך.

5 . מאגרי מידע (דאטה בייסים) איכותיים לביצוע טלמרקטינג לעסקים קטנים וטלמיטינג

"חומר הגלם" של כל עבודת טלמרקטינג לעסקים או טלמיטינג הנו השגת דאטה איכותית לפנייה, כלומר רשומות איכותיות של "לקוחות בפוטנציה" המפולחים כבר לפי פלח השוק הנדרש ע"י בעל העסק.

לשם הדוגמא, אותו בעל עסק בתחום יבוא ושיווק מדים למגזר העסקי, הוא זקוק לדאטה מפולחת ואיכותית של אולמות אירועים, מסעדות, בתי חולים, מרפאות וכו. אמנם הוא יכול לרכוש ספורדית דאטה מחברה שמתמחה בכך, אולם העלות תהיה גבוהה מאד.

לעומת זאת, לחברות טלמרקטינג או חברות טלמיטינג איכותיות יספקו לו, כחלק מעסקת ההתקשרות איתן, דאטה איכותית ומסודרת, שאותה יוכל לבחון ולאשרר לפני תחילת הפעילות.

לסיכום: ראינו שלמרות שיש גם חסרונות בגיוס ב"אאוטסורסינג" של חברת טלמרקטינג או טלמיטינג לעסק הקטן, קיימים יתרונות רבים לגיוסן. כמובן שלא כל חברה הינה חברה איכותית ומומלצת ולכן חשוב לדעת איך לבחור חברת טלמרקטינג וחברת טלמיטינג איכותית שתיתן "עלות-תועלת" גבוהה תמורה ההשקעה הנדרשת.

לפרטים ומידע נוסף על תיאום פגישות עסקיות ע"י טלמיטינג, התקשרו 09-7401987 או  054-6811426

טלמרקטינג לעסקים וטלמיטינג - לא כה מפחיד אם מקצוענים עושים זאת!
טלמרקטינג לעסקים וטלמיטינג – לא כה מפחיד אם מקצוענים עושים זאת!