מחקרים רבים הראו את הכוח שיש בפנייה ישירה למקבלי החלטות רכישה בקרב לקוחות אפשריים ע"י טלמיטינג. טלמיטינג לחברות הייטק וסטארטאפ הנו חלק משמעותי וחשוב ממאמצי השיווק והמכירות של חברות הייטק רבות, מסיבות רבות.

היתרונות של טלמיטינג לחברות הייטק

  1. השגת לידים (Lead Generation) – טלמיטינג להייטק יוצר לידים איכותיים עם לקוחות רלוונטיים להם, וכן יוצר להם דאטה בייסים לפנייה עתידית ושיווקית.
  2. יצירת קשרים ויחסים (Building Relationships) – טלמיטינג להייטק עוזר לחברות לבנות יחסי אמון ולהעביר מידע וערך חשוב ללקוחות אפשריים, כדרך להפיכתם בהמשך ללקוחות בפועל.
  3. גישה אישית – להבדיל משיווק באינטרנט, הפנייה ע"י שיחות טלמיטינג הינו אישי ו"אינטימי" הרבה יותר, ובכך חברת הייטק המבצעת טלמיטינג מבדלת את עצמה ממתחרותיה, ובונה אמון רב יותר עם לקוחות אפשריים.
  4. עלות-תועלת (Cost-Effective) גבוהה- יחסית לשיווק בדיגיטל "בתפוצת נאטו", פנייה ממוקדת לפי רשומות איכותיות שהוכנו מראש מהווה שיטת שיווק ומכירות יעילה, מהירה, וב"עלות-תועלת" זולה משמעותית.
  5. תוצאות מדידות- ביצוע פרוייקטים של טלמיטינג ניתן למדידה מלאה: כמה שיחות בוצעו, מה היה אחוז ההצלחה, כמה הצעות מחיר יצאו בעקבות השיחות, כמה סגירות היו וכו.
  6. גמישות רבה- ניתן לבצע פרוייקט טלמיטינג לתקופה קצובה (אפילו חודש-חודשיים), לבדוק את הצלחתו, לשלבו עם שאר מאמצי השיווק של החברה, ולקבל החלטות לגבי המשכו לתקופה ארוכה, במשולב עם מערכת השיווק והמכירות של העסק.

טלמיטינג לחברות הייטק – פנימי או חיצוני?

ישנן חברות הייטק הבוחרות לעשות אצלהן בתוך החברה את הטלמיטינג. מהצד השני, ישנן חברות רבות שבוחרות להעביר את ביצוע השירות הזה לחברה שמתמחה בטלמיטינג להייטק.

ברוב החברות אין כוח אדם מיומן לביצוע טלמיטינג. טלמיטינג איכותי הנו מקצוע ככל המקצועות, ודורש אופי מיוחד וכישורים שלא קיימים אצל כל אחד. בנוסף, בדרך כלל אין דאטה איכותית לחברות, וכן אין את הזמן הנדרש לביצוע טלמיטינג שיביא תוצאות.

איך לבחור חברת טלמיטינג להייטק?

הבחירה בחברה הנכונה לביצוע טלמיטינג ספציפית לתחום ההייטק חשובה. ישנם כמה פרמטרים שיש לשים לב אליהן בבחירה בחברת הטלמיטינג, למשל: הניסיון הרב והחיובי הקודם, ההמלצות מעסקים דומים בתחום ההייטק, השימוש בדאטה בייסים איכותיים ומספקים, האפשרות לראות ולאשר את הדאטה בייסים האלו לפני כל "סשן" של טלמיטינג, יכולת החברה להקצות עובד.ת מתאים.ה לתפקיד, היכולת והאפשרות לשמוע ולהתרשם ממנה עוד לפני תחילת הפעילות, ניסיון העסק בפנייה לפונקציות שונות בארגון, ועוד.

לסיכום, גם בתקופה הסופר דיגיטלית שבה אנו חיים, עדיין פנייה אישית ללקוחות אפשריים על-ידי ביצוע טלמיטינג הנו כלי חשוב לחברות הייטק וסטארט אפ "להגיע" ללקוחות חדשים עבורם, לטפח עימם קשרים, ולמנף כל זאת לעסקאות חדשות, בטווח זמן סביר.

לחצו כאן עכשיו – או התקשרו>>> 09-7401987 054-6811426 וקבלו פרטים נוספים, יעוץ והכוונה בפגישה אישית ללא התחייבות על שירות טלמיטינג לחברות הייטק